Προϊόντα ολικής άλεσης στο πρωινό για απώλεια βάρους!?

Σύμφωνα με τον κ. Χάρη Γεωργακάκη, δίαιτα χωρίς πρωινό ΔΕΝ γίνεται! Το ιδανικό ‘σχήμα’ θα πρέπει να αποτελείται από μία πηγή πρωτεϊνης ΚΑΙ ασβεστίου κατά προτίμηση όπως γάλα, τυρί, γιαούρτι, αυγό, γαλοπούλα ΚΑΙ μία πηγή υδατανθράκων όπως ψωμί ολικής άλεσης, φρυγανιές ολικής άλεσης, μέλι κλπ. Μελέτη δημοσιευμένη στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό ‘American Journal of Clinical Nutrition’ δείχνει ότι η κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ενεργειακής δαπάνης, διευκολύνοντας έτσι την προσπάθεια για απώλεια βάρους. Οταν πρόκειται για ψωμί, φρυγανιές και άλλα αρτοσκευάσματα ολικής άλεσης, καθαρό δηλαδή υδατάνθρακα, με μέλι ή μαρμελάδα, πρέπει να συνοδεύεται από μια πηγή πρωτεϊνης όπως γάλα ή γιαούρτι για καλύτερο κορεσμό.

Πηγή: περιοδικό Vita, Μάρτιος-Απρίλιος 2017, απόσμασμα από άρθρο του κ. Χάρη Γεωργακάκη, κλινικού διαιτολόγου-διατροφολόγου, MSc, επιστημονικού διευθυντή της διατροφικής ομάδας neadiatrofis.gr

 

No comments

Comments are closed.


code by: the Smalls Team
Graphics by: Kimolia Graphics Studio
Photography by: Kimolia Graphics Studio