0

Your Cart

No products in the cart.
Trinity Farm

Τα όσπρια, καθώς μεγαλώνουν στο χωράφι, παίρνουν άζωτο από τον αέρα για να φτιάξουν πρωτεϊνη.  Τα όσπρια είναι η πιο σημαντική πηγή φυτικής πρωτείνης. Δεν περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, αλλά στη διατροφή μας αυτό επιτυγχάνεται αν μαγειρευτούν ή καταναλωθούν μαζί με δημητριακά, μια γνώση που έρχεται από τα αρχαία χρόνια. Αρα, συνδιάζουμε για παράδειγμα τα όσπρια με ψωμί, τις φακές με ριγκατόνι, τη φασολάδα με ντάμπλινγκς, τα όσπρια σαλάτα με ψωμί ή παξιμάδι…

Τα όσπρια ανακαλύπτονται ξανά λόγω της ευαισθητοποίησης για τη διατροφή και της υψηλής τους περιεκτικότητας σε πρωτεϊνη. Στη συμβατική τους καλλιέργεια χρησιμοποιούνται πολλά χημικά, έτσι είναι προτιμότερο να επιλέξουμε όσπρια βιολογικής καλλιέργειας.

Περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη και ίνες, ανά 100 γραμμάρια οσπρίων

Πρωτεϊνη, γραμμάρια Ίνες, γραμμάρια
Μπιζέλια με τη φλούδα 23 16.8
Ρεβύθια 20 9.5
Σόγια 37 12
Φακή 24 10.5
Φασόλια άσπρα 22 19.2
Φασόλια κίντνυ (kidney) 21 8.3

 

Πηγή: Organic & Wholefoods, Naturally delicious cuisine. Culinaria Konemann

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Work

You May Also Like

×