0

Your Cart

No products in the cart.
Trinity Farm

Το ψωμί ολικής άλεσης μπορεί να είναι μια δύσκολη πρόταση για ευαίσθητα στομάχια. Το να προκαλέσει κάποια αναστάτωση στο έντερο – ειδικά αν περιέχει και σπόρους- είναι φυσικό, επειδή το γαστρεντερικό σύστημα χρειάζεται κάποια εκπαίδευση για να μπορέσει να χωνέψει ολόκληρους κόκκους ή φρέσκο καρπό χωρίς πρόβλημα. Επομένως, οι άνθρωποι που θα στραφούν σε τροφή που περιέχει περισσότερες ίνες, συνιστάται να ακολουθήσουν κάποιους κανόνες

  1. Προτίμηση σε ψωμί από μαλακό σιτάρι ή σπέλτα, καθώς η πέψη είναι ευκολότερη
  2. Ψωμί από όσο φρεσκοαλεσμένο αλεύρι είναι δυνατόν
  3. Ψωμί με φυσική μαγιά
  4. Μην τρώτε φρεσκοψημένο ψωμί ή κέικ και αρτοσκευάσματα, αφήστε τα μια μέρα να ωριμάσουν, ψωμί με προζύμι (sourdough) 3 μέρες
  5. Αποφύγετε αλοίμματα και ποτά με ζάχαρη, καθώς η ζάχαρη μπορεί να κινητοποιήσει ζύμωση στο έντερο
  6. Τρώτε αργά, μασάτε καλά.

Με αυτόν τον τρόπο, είναι εφικτό το σώμα να προσαρμοστεί στις αλλαγές στη διατροφή. Για τους μεγαλύτερους σε ηλικία που δεν έχουν καταναλώσει τρόφιμα ολικής η μετάβαση μπορεί να διαρκέσει μήνες.

Ομως, αξίζει η προσπάθεια, καθώς είναι οι εξωτερικοί φλοιοί του καρπού που περιέχουν τα περισσότερα άλατα, βιταμίνες και γεύση. Οι ανάγκες του σώματος για απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά μπορούν σε μεγάλο βαθμό να καλυφθούν με την κατανάλωση τροφίμων ολικής άλεσης.

Πηγή: Organic & Wholefoods, Naturally delicious cuisine. Culinaria Konemann

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Work

You May Also Like

×